Kəmər və kasnak

Kəmər mühərrikin fırlanmasını barabana ötürən əsas mexaniki hissədir. Sürüşmə, dartının zəifləməsi və ya qopma olduqda baraban zəif fırlanır, sıxma baş tutmur və proqram dayana bilər. Innova Servis Mərkəzi-də kəmər və kasnak xətti dəqiq diaqnostika olunur, aşınmış detallar bərpa və ya dəyişdirilir.

Əlamətlər

  • Baraban boş rejimdə fırlanır, yüklə sürət yığmır
  • Sıxma mərhələsində dayanma və ya sürüşmə səsi
  • Korpusdan rezin qoxusu və ya kəmər hissəcikləri
  • Vibrasiya və qeyri-bərabər fırlanma
Image

Əsas səbəblər

  • Kəmər dartısının itməsi: rezin köhnəlməsi, uzanma
  • Kəmərin zədələnməsi: çat, dişlilərdə qopma, qırılma
  • Kasnak problemi: mərkəzsizlik, bərkidicilərin boşalması, aşınma
  • Həddindən artıq yükləmə: mexaniki gərginliyin artması
  • Podşipnik müqaviməti: baraban ağır fırlanırsa kəmər sürüşür (podşipnik)

Nələri yoxlayırıq?

  • Kəmərin vəziyyəti: çat, uzanma, yağlanma izləri
  • Dartı səviyyəsi və kasnakların mərkəzlənməsi
  • Mühərrik kasnağının bərkidilməsi və boşluq
  • Baraban kasası və mühərrik xəttinin uyğunluğu
  • Əlaqəli hissələr: nasos, modul bloklamaları

Həll yolları

  • Kəmərin uyğun ölçü və profil ilə dəyişdirilməsi
  • Kasnağın təmizlənməsi, bərkidilməsi və mərkəzlənməsi
  • Əlavə zədələr varsa baraban kasasının bərpası
  • Uzunömürlülük üçün dartının normaya gətirilməsi və sınaq

İş prosesi

  1. Diaqnostika: kəmər-kasnak xəttinin vizual və mexaniki yoxlanması
  2. Smeta: hissə və iş həcmi üzrə şəffaf təklif
  3. Təmir: kəmər dəyişikliyi, kasnak tənzimlənməsi
  4. Sınaq: boş və yüklü rejimdə fırlanma və sıxma testi

Profilaktika

  • Cihazı həddindən artıq yükləməyin, paltarları bərabər paylayın
  • Sürüşmə qoxusu və səsi hiss olunarsa işə davam etdirməyin
  • Kəmər sahəsinə yağ və məişət kimyası düşməsin

Paltaryuyan təmiri